Summa sidvisningar

tisdag 29 april 2014

Yr och vinglig

Gick till öppna förskolan med en mycket trött liten kille i morse.
Tänkte att han piggnar i där annars är det bara att gå hem igen.
Han piggnade i och lekte och hade skoj i ett par timmar.
Slocknade i sin säng direkt när vi kom hem. Jag har gjort mina hemmaövningar för ryggen och väntar nu på att Robert kommer hem på lunch.
Han jobbar sent idag och slutar inte förrän efter klockan åtta ikväll.
Han har väldigt långa dagar och det är lite trist ibland man man får vara glad att han har ett jobb. Älskar fredagar när han slutar i tretiden och vi har en hel helg ihop framför oss.

Sen vi kom hem från kryssningen så har jag varit yr, vinglig och snurrig i huvudet. Ibland känns det nästan som att jag ska ramla omkull. Känns riktigt obehagligt. Vet inte om det är båtresan som fortfarande sitter i, mina nya glasögen som spökar eller något annat som gör att allt gungar.

Igår kväll hade jag fyra av mina fem barn samlade på en gång och så lilla Alice.
Elin hade köpt en leksaks micro till Fabian. Hade han fått bestämma så hade han nog sovit med den i sin säng.
Han vägrade att släppa den! Gick knappt att få på honom pyjamas för han skulle hålla i sin micro hela tiden.
I morse när han vaknade åkte han direkt in på sitt rum och hämtade den 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar