Summa sidvisningar

onsdag 30 april 2014

Valborgsmässoafton

Startade min dag med att gå till MåBättre.  Blev 45 minuter på crosstrainer,  passade på att titta på Biggest Loser på tv4 play när jag stod där.
Efter de körde jag mitt program från sjukgymnasten. 
Nu var det dess värre mitt sista pass där. När Robert var med i BL var dom så vänliga och sponsrade oss med gymkort.  Det har rullat på trots att det bara skulle gälla ett år, hade blivit någon miss där.
Vi har alltid haft kort på Actic innan och känt oss hemma där.
Nu när ekonomin varit lite si och så för min del fick jag lov att säga upp dom.
Nåja jag tog mig till gymmet i alla fall två gånger....

Blev en promenad till affären med omväg också.
Alla affärer på stan stängde klockan 16 idag. Men Robert han fick jobba till klockan 19. 
Fanny, Jesper och mamma skulle komma hit och äta med oss.
Vi skulle äta tacos,  vi gjorde klart allt så det bara var att slå sig ner och äta när Robert kom hem.
Till efterrätt blev det jordgubbar, vaniljkvarg och digestivekex och så kaffe med en liten Bailys.
Fabian höll ut till klockan åtta sen ville han gå och lägga sig. Han har busat runt för fullt med mormor och Fanny hela kvällen.
Ute snöar det så det har varit skönt att bara vara hemma och inne hela kvällen.
Så var den valborgsmässoafton slut.
God natt ❤

2 kommentarer:

  1. Kan du inte få Försäkringskassan till att betala din träning så att du blir bra i ryggen... Det vore väl en bra investering för dem och toppen för dig. En "Win-Win-Situation"!! Karin S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan tycka det. Tyvärr verkar följetongen med f-kassan fortsätta också. Fick ut endast 747:- sist. Har ringt och lämnat meddelande till nya handläggaren två gånger men inte fått något svar. Hoppas du haft en bra helg ♡

      Radera