Summa sidvisningar

fredag 11 april 2014

Sista inlägget från den här mobilen

Fick lov att ta kort på mitt hår och kolla riktigt idag.
När jag var liten hade jag i princip spikrakt hår, med åren har det bara blivit mer lockigt.
Jag gillar lockarna som kommit :)
Idag måste jag ha varit något alldeles extra (om det är lockarna eller lönen som gör det vet jag inte)
Robert har gått omkring mig och frustat som en brunstig tjur hela dagen!

Har något annat jobbigt men roligt när det är klart framför mig.
Jag avskyr att byta mobil för det är så mycket som ska sparas och flyttas över innan det blir som man vill ha det.
Fast som sagt det är kul när det är klart.
Förlängde mitt abonnemang och valde en Samsung s5 då den verkar ha en toppen kamera.

Åsa från habiliteringen fick sig en chock när hon kom idag.
Fabian har på endast tre veckor blivit jättestark och duktig att använda sina ben. När hon såg han sist för tre veckor sen stod han för första gången lite vingligt på böjda ben uppe på habiliteringen. Nu kan han stå med raka ben och till och med ta steg och gå med stöd av oss! Allt på endast tre fjuttiga veckor!
Vi fick tre böcker av Åsa som hon gjort. Vi ska träna lite ord och teckenspråk med hjälp av bilderna i böckerna.

Ja då tackar jag den här mobilen för den tid som varit. Den har varit en trogen vän som fungerat felfritt och jag har varit mycket nöjd med den.
Nu byter jag från HTC till Samsung.
Ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar