Summa sidvisningar

tisdag 22 april 2014

Rasmus 20 år!!

Fy bubblan vad åren rinner iväg! För att inte tala om dagarna. 
Jag och Fabian har fixat lite på balkongen och tagit en promenad med nya vagnen. 
Träffade både min gamla chef och en arbetskamrat som jag verkligen trivdes att jobba med.
Rasmus fyllde 20 år idag. Tycker inte det var länge sen han var en söt liten plutt som stapplade omkring.
När Fabian var liten var han väldigt likt Rasmus som han såg ut när han var liten.
Vi åkte ut till Grycksbo för att gratulera Rasmus när Robert slutat. Kunde inte vara kvar så länge för Fabian blev så trött. Svårt att göra saker tillsammans när Robert slutar så sent jämt.  
Fabian har för övrigt druckit vatten idag också.  Jag hoppas verkligen har kommit på det nu.
Jag fick hem mina nya bågar jag beställde på nätet.
Med båtgunget kvar i kroppen och nya progressiva brillor så har jag gungat extra mycket idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar