Summa sidvisningar

torsdag 24 april 2014

Promenad = terapi

Idag slog vi till med en riktig långpromenad.  Trodde Fabian skulle somna men tji fick jag.
Vi stannade till hos Caroline efter ungefär halva vägen och Fabian fick lite mellanmål där.
Han har legat vaken och tittat hela vägen, legat och haft det mysigt bara.
Använde appen Endomondo idag. Fick ett år gratis premium på den när jag bytte till Samsung S5. Gillar den appen bäst av alla träningsappar. 
Halva dagen har bara gått och jag tog rekord i min stegapp också. 
Appar till allt men jag tycker att det peppar mig och det blir lite att jag tävlar med mig själv.

Jag kan tycka att det är så rogivande och skönt att bara gå själv eller bara ha Fabian som sällskap. Det blir lite som terapi och gå och rensa tankarna.
Brukar lyssna på musik när Fabian somnat eller om jag går helt själv. Älskar att lyssna på musik och bara koppla av i hjärnan.
När Robert slutat blir det en till promenad om än inte lika lång.
En mycket bra promenad dag.
När vi kom hem fick Fabian äta mat på balkongen. Han såg så rolig ut för han såg sig själv i bordet, men såg mest fundersam ut över vem det var som härmade honom  i bordet 😊
Nu ligger han i sin säng, där sover han bäst. 
Fick meddelande från f-kassan idag också. Jag får pengar imorgon!
747:- !!!!
Suck......

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Jag saknar mina promenader. Hela april har gått åt till förkylningar och magsjuka men så blir det väl när man arbetar med yngre barn. Hoppas få komma igång snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt :( du får krya på dig och hoppas att det vänder så du kommer igång snart du med ♡

      Radera