Summa sidvisningar

tisdag 29 april 2014

Hallon, torrschampo och vattenflaskor

Jag älskar torrschampo. Mitt hår har blivit mycket bättre sen jag börjat med det. Förut tvättade jag håret varannan dag för det blev fett. Nu tvättar jag max två gånger i veckan.
Elin har inte gillat de till sitt mörka hår då det sett grått ut när hon testat de. Idag hittade jag ett för just speciellt mörkt hår.
Hoppas hon blir lika nöjd som jag.

Blev så himla trött på eftermiddagen.  Hade helst bara velat somna i soffan.
Men icke då!
Jag drog på mig träningskläderna och gick ut istället. Imorgon ska jag till gymmet igen.
Vi gick och skulle möta Elin och Alice.
Vi tog sällskap till affären. Det var erbjudande på färska hallon, dom brukar vara så himla dyra men nu kunde jag inte låta bli att köpa.
Riktigt goda var dom också.  Nu längtar jag tills imorgon för då ska jag äta dom till frukost. 

När Fabian åt idag provade jag att ge honom vatten i en annan flaska. Han tog den!
Det är en sån lättnad att han börjat dricka vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar