Summa sidvisningar

lördag 12 april 2014

Första inlägget från nya mobilen

Fabian vaknade upp och ner nästan som Pippi Långstrump i morse.
Huvudet i fotändan och fötterna på kudden.
Jag och Elin skulle på bytesmarknad idag igen så jag åkte och hämtade henne och Alice runt halv tio.
På vägen tillbaka såg vi en stackars hemtjänstpersonal som stod på tre hjul! Det fjärde hade lostnat och rullat iväg! Fy hade kunnat gå riktigt illa, som tur var det en 50 sträcka.
Väl framme vid bytesmarknaden möttes vi av en sjukt lång kö. Medan vi parkerade bilen började dom släppa in folk så vi kom ganska precis.  Hittade 4 tröjor till Fabian för 50:- och Elin gjorde några små fynd hon med.
Sen körde jag ut Elin och Alice till Elins farmor i Grycksbo. 
Jag, Robert och Fabian gick ner på stan när jag kom hem.
Där träffade vi på Andreas, Linnea och lilla Oliver. Tog sällskap med dom och åt en sallad till lunch på Waynes. 
Hyrde en film till kvällen och köpte lite lördagsgodis på vägen hem.
Måste säga att jag är sjukt nöjd med min mobiltelefon och kameran är grym!
Knivskarp skärpa!!

2 kommentarer:

  1. Min sambo kom precis gående när hemtjänsten personalen tappade hjulet. Läskigt! Tänk om hon åkt snabbare. Hon som att i bilen var nog chockad, då hon bara satt där. Så min sambo satte igång varningsblinkersen , och ringde sin vän som jobbar med att byta däck, och som jobbade idag så han kom med muttrar, så de kunde flytta bilen iaf. Tydligen var det fler muttrar som satt löst... Gick bra denna gång, så tur det!

    Kikade oxå förbi loppisen på Lugnetkyrkan, men då vi tog en annan innan, så var det inte så mycket kvar att ha, men en bil blev det iaf :) däremot gjorde vi fina fynd på loppisen på masugnen :)

    Tänk vad grabbarna kan hitta på medan de sover... man kan ju hitta dem lite hur som helst :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då var det nog din sambo jag såg hjälpa henne där. Vilken tur att han kom så precis och kunde hjälpa henne. Kunde som sagt kunnat gå riktigt illa!!
      Masugnen? Vad var det för loppis? Älskar loppisar och bytesarknader :)
      Kram

      Radera