Summa sidvisningar

söndag 6 april 2014

En bildbomb på helgen som varit

Årets första myra!
 Jag blir så full i skratt när Fabian hittar på hyss. När det händer såna här saker får jag ju faktiskt skylla mig själv som inte stängt dörren.
Fabian försökte först med den oskyldiga minen, som att det inte var han som gjort det

Den höll inte länge :)

 När vi var ute och gick med Elin och Alice igår så letade vi vårtecken och vi hittade några. Många tussilago som kommit upp, många bajskorvar som kommit fram och så några "gröt och mjölk" blommor.


Alice bakom sina saker i vagnen

Fabian bakom sin snuttefilt

 Alice kör samma coola stil som sin mamma med brillorna på.

 Kändes lite vemodigt för Robert att gå hem från museet efter att ha jobbat där i 8 år.
Robban och Michael
 Michael och familjen var förbi på museet och sa hej innan dom drog vidare hem till Stockholm. Både Robert och Michael åkte på smällar efter Biggest Loser och dom inre organen tog stryk av den snabba viktnedgången. Nu tar dom nya tag och går neråt i rätt takt, humöret är då i alla fall på topp!
Michael tar ett snack med Fabian, eller försöker i alla fall....
 Michaels tjejer var så roliga. Frågade om precis allt. 8 och 5 år och massor med funderingar :) Jag råkade säga Robert och då frågade dom vilken det var? Jag pekade på Robert och tittade på mig som jag var helt korkad.
-Det där är ju Robban! Säger dom i kör :)
Elin och Alice var här när dom kom också. Tjejerna hade lite svårt att få ihop det vem som var syskon med vem och mamma till vem, det är inte så lätt när man är liten att få ihop det. Dom tyckte det var konstigt att Fabian var Elins bror och Alice var hennes barn :)
På väg hem till Elin med babysitter, vad ska man med bil till när man har en vagn att lasta saker på och två ben att gå med.

Glad kille

Glad tjej

 Hon växer så det knakar lilla Alice, hon är så med och babblar och låter hela tiden. Elin är jätteduktig på att vara mamma.
Fabian försöker fånga Dennis fiskar :)

 Fabian har sovit i tre timmar nu, får se hur den här natten kommer att bli....han somnade helt utmattad klockan 17
Pussfiskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar