Summa sidvisningar

söndag 27 april 2014

Ännu en underbar dag snart förbi

Vilken helg! Vilket väder! Går inte att klaga på något!
Idag har det varit rena sommarvärmen. 
Min dag började med en härlig sovmorgon.  Fabian vaknade strax före sju och då gick Robert upp med honom. Jag hade lite svårt att somna om och tänkte att jag får väl lov att kliva upp jag med.
Nästa gång jag slog upp ögonen var klockan 10!!!
Så länge kommer jag inte ens ihåg när jag sov sist. Fick en chock när jag tittade på klockan och flög ur sängen.
Vi var ut till Rog till mina kusiner som hade loppis där i helgen.
Dom städar som sagt ut sina föräldrars hem för att kunna hyra ut det.
Jisses vilket jobb, både psykiskt och fysiskt. Det är hur mycket som helst att rensa bland.
Det huset min kusin och hennes familj bor i nu är våra föräldrars föräldrahem och det huset jag växte upp i som liten. Min kusin bodde då med sina föräldrar i huset nedanför, de dom håller på att rensa ut nu.
Köpte lite fina skålar med oss hem.

På kvällen tog jag en promenad med musik i öronen helt för mig själv.
Imorgon kommer mamma hit för jag ska ta mig över den höga tröskeln till gymmet.
Nu ska vi äta lite plockmat tillsammans med Roberts kusin som är här och hälsar på lite. Så skönt att kunna sitta ute på balkongen och njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar