Summa sidvisningar

lördag 15 februari 2014

Vilodag

Magen känns inte alls okej, som ett stort blåmärke ungefär.
Har tagit det lugnt i soffan idag. Felix har sovit hos oss och busat med Fabian hela dagen.
Tur dom får plats i myspölen båda två :)

Lite svårt att ligga still och ta det lugnt var det dock när vi kollade på damernas skidstafett på Tv:n.
Fick lov att sätta mig upp för det var så spännande!
Till och med Felix som typ aldrig kollar på skidor satt på helspänn.

Robert har jobbat på muséet idag. Vi blev lite rastlösa här hemma jag och Fabian så vi trotsade busvädret, drog på gummistövlarna och gick ut.
Snöade på tvärsan ute. 
När vi kom hem somnade och jag passade på att lägga mig i soffan igen. Låg och bläddrade i min kärleksbok jag fick igår, många kloka ord i den.

Snart ska vi äta kycklingfile och ris och titta på hockey på Tv:n.
Sen bara njuta av en skön kväll ihop hela familjen och hoppas att magen inte tänker göra allt för ont idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar