Summa sidvisningar

söndag 16 februari 2014

Vilken Guldsöndag!!

Igår kväll delade jag och Fabian på en Ben&Jerry.
Han fick locket och jag resten.
Han tyckte nog om det för han hade glass i hela ansiktet när han var klar :)

Lilla Alice blev en månad igår. Ska åka dit i veckan och få mig en gosdos av henne nu när Robert är hemma igen.

Robert är för den delen ledig idag. Han fick sin gosdos av Fabian i morse.
Går ganska vilt till när dom gosar, fast han fick faktiskt en puss mellan nypen också. 
Vi har tillbringat dagen som så många andra framför Tv:n och sett herrarna ta hem guldet!!
Man får rysningar! Jag grät även idag när jag såg reprisen på Kallas lopp igår!

Sen är det ju stort av alla halvnorskar man ser på facebook som jublar så över Norges fjärdeplats.....eller är det så att dom helt plötsligt håller på Sverige igen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar