Summa sidvisningar

fredag 28 februari 2014

Tunga besked och Fotobomb på söta Alice

Fabians feber har sjunkit och han är mest förkyld och sover lite oroligt på nätterna.

Fick ett dystert besked i morse av min bror som ringde.
Det var väntat men jag tycker så otroligt synd om mina älskade kusiner.
Den 14:e november somnade deras mamma in efter en kort tids sjukdom i cancer.
I morse lite drygt bara tre månader senare somnar deras pappa in i samma hemska sjukdom. 
Att förlora båda sina föräldrar på så kort tid är ofattbart och så himla orättvist!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att dom kan få lite lugn och ro nu.
Dom har haft många år med motgångar, med en hjärtsjuk son och sen två sjuka föräldrar på det.....
Varför ska vissa drabbas av allt?

Lättar upp de här inlägget med lite söta bilder på mitt älskade barnbarn Alice som jag tagit lite kort på idag.
Hon har blivit så rolig, flinar och babblar och låter. Älskade lilla hjärtat <3

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är hon ♡ jag är omringad av sötnosar precis som du

      Radera
  2. Susanne Gustafsson i Köping1 mars 2014 kl. 13:01

    Hej!

    Jag drömde om er inatt. Ni bjöd mig och min familj på en jättegod köttgryta. Köttet var så mört att det föll i bitar. Sen frågade jag vart Fabian var och då hörde man han i babyvakten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanne!
      Hahaha vilken rolig dröm :)
      Måste ha varit jag som gjort grytan ;) Ha en fortsatt skön helg!

      Radera