Summa sidvisningar

tisdag 4 februari 2014

Tack alla underbara snälla hjälpsamma människor

Jag blir så otroligt rörd och tacksam.
Det är flera stycken som skrivit och erbjudit sin hjälp till oss. Allt från att skänka kläder och leksaker till att stå för advokatkostnader.
Det blir några samtal att ringa för mig imorgon också.

Jag vet inte hur jag ska kunna tacka.
Hoppas verkligen att det här leder någonstans stans nu. Min magkänsla säger att det kommer bli bra i slutändan även om jag går med en ständig klump just nu.

Gjorde en dum sak och läste kommentarerna som var under artikeln i dt. Hade Fabian kunnat stå på sina ben hade jag naturligtvis gått omkring och hållt honom i händerna och inte haft honom i gåstolen hela tiden.
Men nu är det så att han kan inte stå på sina ben överhuvutaget. Därav ståskalet han fått, för att hitta musklerna i benen.

Fabian Benjamin Kasper Wickström vill inte riktigt sova. Han blir bara mer och mer förkyld och har fått feber.

Många varma kramar till alla underbara omtänksamma människor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar