Summa sidvisningar

onsdag 12 februari 2014

Spegelminen

Min lilla söta men bökiga sovkompis höll låda till klockan var närmare ett i natt.
Sen har han sovit rätt bra och sov ända till halv nio i morse.
På morgonen har vi jagat varandra några varv runt köket och vardagsrummet och lekt med kulramen.
Det gäller att ha tungan rätt i munnen då.

Han har även övat på spegelminen. Den börjar sitta snart!
Suger in kinderna lite och plutar med läpparna.
Det är en ganska rolig grej det här med facebook och instagram med alla "selfies". Det går liksom ett mode hur man ska se ut på bilderna.
Spegelminen börjar halka ner på andra plats.
Det har kommit en ny grej att man lutar huvudet åt ena hållet och låter allt hår hänga ner på den sidan.
Dock ska man helst göra lite ankläppar också.
Man ska gärna stå framför spegeln så mobilen syns och titta helst in i mobilen och inte i spegeln!
Ska försöka få till en men jag är ganska dålig på "selfies" och tycker att Fabian gör sig bättre på bild än mig.

Imorgon ska jag fota mig. Eller en del av mig. Ska på mammografi och rulla ut bröna i en röntgenapparat och få dom om möjligt än mer tillplattade än dom redan är.
Tänker dock inte ta någon "selfie" när jag står där.

2 kommentarer:

  1. Hahaha va sjukt du är!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha jag dör! Tack för det skrattanfallet, det behövde jag! :-) kram på er!

    SvaraRadera