Summa sidvisningar

tisdag 11 februari 2014

Saknar min man

Jag och Robert är sämst på att vara ifrån varandra.
Nu kan vi ju i alla fall prata med varandra i mobilen. Värre var det när han var med i Biggest Loser.
Nästan 8 veckor utan att få höras. Nu pratar vi flera gånger om dagen.

Fabian har haft en riktig knasdag.
Tror det är hörntänder på gång. En har kommit fram och jag ser fler som är på väg.
Sover oroligt och bara korta stunder, så blir han ledsen och kinkig.
Det brukar han aldrig vara, brukar leka nöjd och glad.

Han hade inte bajsat på hela dagen heller och det kan också göra att det blir lite knöligt.
Men den duktiga lilla killen gick på pottan innan läggdags och det blev både kiss och bajs :)
Nu sover han sött, vi får se hur natten blir. Är man liten och söt får man sova i mammas säng när pappa är borta :)
Imorgon är det bara en natt till sen kommer Robert hem till oss!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Att du och Robert är så "dåliga" på att vara ifrån varandra, tyder ju bara på att ni har det så bra TILLSAMMANS! :-) Vad härligt!!! Mitt motto är: "Man ska inte finna någon man kan leva tillsammans med, utan en man inte kan leva utan!!" Jag tror det är så för er! ;-) Snart får ni ses igen, något att se fram till! Kram, Karin S.

    SvaraRadera