Summa sidvisningar

måndag 24 februari 2014

Nu ska tantkroppen tränas upp

Gjorde mitt första pass hos sjukgymnasten idag. Fick instruktioner till övningar jag ska göra för ryggen.
Värmde upp med crosstrainer och avslutade med crosstrainer också. Tog i riktigt så svetten rann.
Nu jäklar ska tantkroppen tränas upp igen!!
Har till och med unnat mig nya träningskläder.
Ska även köra övningar hemma varje dag. Så hos sjukgymnasten två gånger i veckan.
Jag ska stärka upp musklerna i ryggen och magen och så ska 20kg bort!!!!
Jag ska skynda långsamt, tar det ett år så är det så.
Huvudsaken det blir bra.

När jag kom hem så fick jag inviga spisen och koka potatis.
Fick bli min favoriträtt fiskbullar till middag istället för lunch.
Robert åt med god min han med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar