Summa sidvisningar

måndag 3 februari 2014

Nu går vi ut i tidningen

Skickade mail till en journalist på DT i fredags. Han skulle kontakta mig på måndag fick jag till svar.
I morse ringde han, undrade om dom kunde komma förbi om en liten stund.

Fick skynda mig på med kläder då jag fortfarande knatade runt i morgonrock.
Fabian fick behålla pyjamasen på.
Berättade om allt vi får hålla på och bråka om för Fabians skull.
Gillar inte att vara med på bild, än mindre på film.
För Fabians skull gör jag vad som helst.
Har inte tidningen själv så får hålla lite koll på DT.se.

Att det ska behöva vara på det här viset, måste det behöva gå så långt.
Jag vet knappt var jag ska börja längre. Har massor med samtal att ta tag i idag. Det är tur jag har sån bra mamma som kan hjälpa till med Fabian.
Hon är verkligen guld värd.

Idag ska jag hälsa på Rasmus i hans nya lägenheten. Han skickade bilder på den igår.
Ser verkligen jättefint ut!

4 kommentarer:

  1. Du och Fabian ser så bra ut i bild så! Heja heja hoppas det blir någon fart nu när ni gått ut i tidningen! :) Ha det gott//Maritha <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack det var snälla sagt :) Ja man kan ju hoppas att det tar skruv!

      Radera
  2. Bra gjort :) har faktiskt tänkt på att ge de som förslag. Hoppas de "rör runt i grytan" :) // Nettan

    SvaraRadera