Summa sidvisningar

måndag 24 februari 2014

Lägenhet uthyres VM 2015

 Vi har som många andra funderingar på att hyra ut vår lägenhet under VM 2015 och kanske kunna dra iväg nånstans där det är varmare.
 Gillar lägenheten här bara mer och mer, det känns mysigare här på nåt vis. Den andra var nästan för stor och planeringen var sådär. Den stora hallen och vardagsrummet kan vara det jag saknar därifrån.
 Den här är toppen för Fabians skulle när det inte finns några dumma trösklar i vägen nånstans.
 Han gör säkert hundra varv om dagen runt, runt kök och vardagsrum. Jag jagar han och han mig :)

 Köket här är så ljust och luftigt med fönster åt två håll istället för det mörka köket vi hade innan.

 Hallen är inte bara en lång trång gång som det ser ut. Till höger är det ett större utrymme och så är  badrummet där. Dörren till vänster är lilla toan med dusch.
Fick en tillrättavisning av min dotter Elin. Det här med höger och vänster är inte min starka sida (ändå tänkte jag till innan jag skrev) 
Badrummet är till vänster och duschen till höger!!
 Vårt sovrum är lite trångt däremot. Men det beror mycket på att vår sänggavel tar rätt stor plats på djupet. Fabian sover kvar inne hos oss än för att det fungerar bäst så.
Hallen sett från vardagsrummet

Lilla toan


Fabians rum
 Han gillar verkligen sitt rum, åker in dit och river runt bland sina saker. Kan leka nöjd länge för sig själv där inne.
Badrummet, inte så stort men det finns plats för tvättmaskin och det man behöver (och lite till)

 Fannys rum ligger innanför köket, skenet är lite konstigt på grund av lampan.


5 kommentarer:

  1. Men mamma din virrhöna det stora utrymmet och badrummet är åt vänster och den lilla toan med dusch är åt höger direkt du kommer in, inte tvärtom som du skrev :)

    SvaraRadera
  2. Himla mysigt ��oftast är det lättare att få till det med lite mindre. Väldigt hemtrevligt ����. Felix då, bor han inte där?? // kram Nettan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo han kommer ibland han med men är mest hos sin pappa. Fast han har en säng på Fabians rum han kan sova i :) Tack förresten :)

      Radera
  3. Bra man kan lösa det med ungarna. Har ju oxå haft de så �� men nu är dom utflugna alla fyra ��// Nettan

    SvaraRadera