Summa sidvisningar

torsdag 13 februari 2014

Frukost på Ikea

Ja då var bröna plattare än någonsin!
Mammografin gick väldigt fort. Jag var klar innan jag ens hade min tid där.

Fick väcka världens tröttaste Fabian som sov på tvärsan i vår säng.

Vi åkte till Ikea efteråt och åt frukost där.
20:- för två personer det är i min smak av pris det!
Fabian satt och tittade på fiskarna som simmade omkring honom på golvet. Slog efter dom när dom kom för nära.

Var första besöket på ikea i Borlänge för Fanny.
Hon köpte två bäddsett, en kudde, ett täcke och några ljus för 113:-
Jag köpte bara lite ljus för det var helt slut på ljus hemma.
Älskar att ha tända ljus på kvällarna.
Har haft ont i magen hela dagen till och från.
Fick tips på receptfri medicin jag ska gå över och köpa och hoppas det blir bättre.
Robert är på väg hem men han är inte hemma förrän sent i natt. Så ska han upp och jobba imorgon. Tur han slutar tidigare eftersom det är fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar