Summa sidvisningar

söndag 9 februari 2014

Facket, vilket skämt!

Fick post från kommunal som jag är medlem i.
Har under tiden som föräldraledig enligt tabell betalt 230:-
I den trevliga brevet från dom stod det att jag kunde glömma krångliga fackavgifter och göra något roligare istället.
Det som dom anser roligare var att jag nu i den nya tabellen ska betala 364:-!!!
Ser inget som helst kul med det!!
För dom 134:- extra jag nu helt plötsligt ska betala hade jag fått två paket blöjor på Willys!!!
Fuck facket!!!!

4 kommentarer:

  1. Är lika irriterad över kommunal. Maxbeloppet ligger runt 10800 så detta har de klurat på att sätta nästa gräns på 10 000, fult spel. En underbar blogg och en så fin son ni har och fina föräldrar har han också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket fult av dom!
      Men dina ord var fina :)
      Tack snälla du!!

      Radera
  2. Fast du är ju fortfarande föräldraledig? ;) =230:- men lite konstigt att kommunal bjuder mig på facketavgiften nu när jag går hemma...mig sänkte de från 230 till 175...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste ringa imorgon, fick höra att jag tydligen också ska betala 175:- det hade visst blivit fel för många.
      Men nej jag är inte bitter, älskar telefonköer och samtal ;)

      Radera