Summa sidvisningar

torsdag 6 februari 2014

En tidig kväll

Har varit trött som ett as idag.
Önskar att jag kunde stänga av min hjärna. Inte för att det är mycket i.
För att sluta att grubbla över allt hela tiden. Jag går och oroar mig för saker hela tiden.
Börjar känna mig som ett vrak.
Gråter över minsta lilla hela tiden.
Började till och med böla nere på vägledningscentrum idag. Fast jag fick bra hjälp och bemötande av hon som var helt kass första gången. Hon kanske bara hade en dålig dag då hon med.
Så lätt att vara för snabb och bilda sig en uppfattning om en människa man sett en gång....

Hoppas Fabian sover i natt.
Imorgon kl 08 ska jag vara på företagshälsovården.
Lika bra att ta med näsdukar för jag lä väl böla som vanligt.

Halv elva kommer det hem en psykolog från habiliteringen. Jag gillar inte att prata med någon annan sådär, men ska absolut ge det en chans. Vem vet kanske blir jättebra.
Jag är expert på att hålla det inom mig, så blir det en stor klump i magen bara som värker.
Halv tre kommer Åsa från habiliteringen hem. Skönt att Robert slutar halv tre och kan vara med hemma då.
Späckat schema alltså.

Sen vill jag åka och träffa lilla söta Alice. Ska fråga Elin om dom har tid för mig imorgon. Längtar efter dom små mjuka, runda, goda, bebiskinderna.
Nu ska jag lägga mig i samma ställning som Alice har på bilden och sova!

Fanny och Jesper sover här i natt också. Lite skoj och se dom för en gångs skull :)
Man får locka hit dom med god mat så man får se dom lite.
Älskar min familj så otroligt mycket och är stolt över mina fem fina barn och min älskade man. Och har turen att ha världens bästa mamma också!

God natt alla fina människor <3

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar