Summa sidvisningar

torsdag 13 februari 2014

En helvetes natt

Fanny var in och sa god natt igår till mig och Fabian. Han vaknade till alldeles innan vi skulle lägga oss.
När hon skulle gå till sitt rum blev han ledsen.
Hon frågade om Fabian fick sova hos henne. Han blev jätteglad när hon tog upp han och han fick följa med henne.
Han hade somnat direkt den lilla busen.
Jag tänkte att det kan ju vara skönt att sova en hel natt utan busunge i sängen.

Trodde jag.
Fick jätteont i magen. Riktigt ont!
Det blev jättetomt i rummet. Ingen Robert och ingen Fabian.
Jag har haft så ont så jag kunde inte sova. Vände och vred och fick lov att sätta mig upp emellanåt.
Somnade först runt klockan fyra. Har en brännade känsla mitt i magen.
Klockan fem kom Fanny in med den lilla buskillen.
Han somnade om rätt snabbt hos mig och jag med.
Så skönt att höra hans andetag.

Sju ringde klockan och jag var trött som ett as!
Robert ringde strax efter. Berättade om min natt och han tycker såklart att jag ska ringa vårdcentralen. Känns som magkatarr och det kan dom ändå inte göra något åt.
Jag avvaktar. Ska ju snart åka och platta till bröna.
Har lagt av rökare så det lät som man startat upp en stor skördetröska eller nåt! Tur det inte är hönan som ska visas upp idag. Skulle inte kunna garantera att det inte blir gasläckor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar