Summa sidvisningar

måndag 10 februari 2014

Dom vackraste själar måste alltid kämpa extra mycket

Robert lade ut en bild på Fabian på sin Biggest Loser sida.
Att han och Fabian kämpar båda två.
Det var en tjej som skrev en sån fin kommentar.
-Dom vackrast själar måste alltid kämpa extra mycket <3

I morse åkte Robert iväg till Landskrona, 70 mil (minst) har han åkt idag.
Kommer kännas tomt här hemma (och tyst). När han skulle packa sin väska hittade han en kondom i den.
Fanny och hennes kille hade väskan när dom var på kryssning :)
Det var tur att han hittade den nu, så inte jag hittat den när jag packat ur hans väska efter han kommit hem!
Då hade jag nog börjat fundera på vilken slags "utbildning" han varit på!

Ringde Affärsfastigheter som vi hyr av. Vår spis blir jättehet på utsidan när man har ugnen på. Kom en vaktmästare och tittade på den och sa att den spisen har gjort sitt.
Vi ska få en helt ny spis :)
Har suttit i telefonkö till facket. Hann aldrig komma fram då Fabian haft en knasig dag med sömnen.
Blev ingen riktig sömn igår när kusin Elsa kom och det kommer surt efteråt.
Har även ringt och avbokat en tid på barn som vi tydligen inte skulle ha.

Jag och Fabian tog en tur till soptippen och kastade en massa skräp som låg i skuffen på bilen.

Vi fick lite sällskap på eftermiddagen/ kvällen av Elin, Dennis, Alice och Rasmus. Fabian somnade tidigt så han kommer jag nog att få vara uppe med i natt är jag rädd för.
Vi har planerat att gå på öppna förskolan Pärlan imorgon.
Det beror på hur han sover om vi kommer dit eller inte, jag rättar mig efter Fabians behov.

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar