Summa sidvisningar

tisdag 4 februari 2014

Då var det dags igen


Idag ska vi köpa Falu Kuriren och se vad det står om Fabian.
Ibland önskar jag att jag kunde skriva allt jag och Robert säger, men det är tyvärr inte så rumsrent alla gånger :) Fast vi håller på att garva ihjäl oss :)

I natt har det inte varit någon bra natt. Fabian håller på att bli sjuk igen. Har varit helt tät i näsan och vaknat massor med gånger och sovit oroligt dess emellan.
Stackars lille plutt, en månad lite drygt har han varit frisk nu. Det är faktiskt länge för att vara honom.
Vi som tänkt gå till öppna förskolan idag, blir inget av med det nu.

Nåja, har som omväxling ett antal samtal jag måste ringa för att få någon ordning på vår vardag.
http://www.dt.se/nyheter/dalarna/1.6796269-fabian-tvingas-till-dagis

Försökt lägga till en länk till reportaget på Fabian, är inte så haj på det har med datorer men jag hoppas den ska fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar