Summa sidvisningar

söndag 2 februari 2014

Äntligen har jag (vi) bestämt mig!

Den här duktiga badkillen har haft samma blöja hela dagen!
Den var torr nu med men vi lyxar till det med en ny efter badet :)

Jag och Robert har diskuterat fram och tillbaka hur vi ska göra med allting för att hitta någon lösning.
Nu har vi kommit på det.
Vi tackar nej till förskoleplatsen.  Jag ska söka distansutbildning i Gävle och läsa till socionom. Under våren och sommaren får jag läsa upp det som behövs.

Jag började som vanligt att böla. Men nu var det lättnadens tårar som kom.
Det känns så skönt!

6 kommentarer:

  1. Kanon !! Hoppas allt går vägen så det blir bra för Er, men framförallt Fabian.

    SvaraRadera
  2. grattis ,va skönt att allt blev bra ,tror hopp o kärlek det kommer man längt med ,kram till dig o familjen Med vänlig hälsning nancy

    SvaraRadera
  3. Härligt att ni kommit fram till ett beslut och det känns bra för er alla :) Nu håller vi både tummar och tår att du kommer in på utbildningen! Tror du skulle passa bra som socionom!

    SvaraRadera
  4. Grattis, skönt att ha fattat beslut! Så glad för er skull!!
    Terese

    SvaraRadera
  5. Härligt underbart att nu e beslutet taget och Gud så roligt med studier..
    Kommer gå galan ska du se

    SvaraRadera
  6. Så skönt! Det känns säkert som en lättnad att ha kommit fram till ett beslut. Gävle är min gamla hemstad där jag växte upp. Högskolan har bra rykte, så det blir nog några fina år med studier! Lycka till!! Kram, Karin S.

    SvaraRadera