Summa sidvisningar

måndag 16 december 2013

Tur man har mer än en barnvagn

I morse skulle vi ta en promenad jag och Fabian till affären.
Har en vagn jag alltid går och handlar med. Är en rejäl varukorg under den och jag brukar kunna knöla in fyra matkassar där.
Nästan som en storhandling :)
Tur vi har flera vagnar för i morse var det punktering på den.
Fick haka loss hjulet och ta den andra vagnen istället. Lämnade in hjulet på lagning när jag ändå skulle gå och handla. Fick dess värre bara med mig en kasse med mat hem.
Halt som attan var det också! Med tanke på helgens halkolyckor så blev det skorna med broddar under och det var nog tur det!
Både jag och Robert var jättetrötta i morse. Fabian vaknade klockan 05:45 och var superbusig!
Skrattade som en liten tok och försökte bita Robert i fötterna hela tiden.
Han har även lärt sig att ta sig över tröskeln från vardagsrummet och ut i hallen.
Vänder upp och ner på hela vårt hem nu! Det är en salig blandning av skor, kastruller och leksaker överallt och vi älskar det!

Har pratat med habiliteringen idag igen. Det är så jobbigt det här med maten och Fabian.
Våra dagar består mest av mat och sömn känns det som.
Nästan varje mål tar en timme. Säg 3-4 timmar bara att äta. Sen sover han 2-3 gånger om dagen 1-2 timmar per gång.
Blir inte mycket tid på dagen över till annat då....
Imorgon ska vi till öppna förskolan igen.
Måste ringa bvc imorgon bitti också. Vill ha en tid för vägning på honom då jag tycker han börjar se så smal ut.

Fick tips om ett bra erbjudande på Lindex idag.
Gjorde en beställning till Fabian.
Fick sex plagg som skulle ha kostat 635:- för endast 241:-
Så skynda fynda om ni ska! Var sista dagen idag på 3 för 2 på barnkläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar