Summa sidvisningar

onsdag 4 december 2013

Stöka till, plocka ihop...

Vi har hållit oss inne hela dagen idag. Det blev så mycket igår för honom.
Han har hoppat runt och rivit fram saker överallt.

Skyndade att plocka ihop innan Robert kom hem från jobbet.Inte så lätt när någon river ut i samma takt som jag plockar upp...
Vi har roat oss med att försöka ta julkort på Fabian.
Hans snälla mormor hade köpt Tomtekläder och kom hit med.
Nu har vi Rasmus och mormor här och ska äta lite mat som mästerkocken Robert fixat.
Saker överallt!
Hur kan någon så liten riva fram så mycket :)
Ok, i köket kan hända att jag är den skyldige. Förutom det på golvet.
Han har till och med kastat in saker på Fannys rum :)
"Vi" hann plocka ihop överallt lagomt till Robert kom hem.
Fast min hjälpreda plockade ihop på sitt eget vis...
Bara att börja om igen!
Jag hade glömt lägga ut all pant på golvet så det fixade Fabian!
Mätta och nöjda efter den goda maten Robert gjorde när han kom hem.
Busar med Rasmus lite.
Julkortet vi (jag) tog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar