Summa sidvisningar

fredag 13 december 2013

Stjärngossen Fabian

Det var inte det lättaste att få till en bild :)
 Igår kväll busade Fabian och Felix jättemycket. Det är så himla kul att se på dom. Fabian skrattade så han kiknade och försökte att springa ifrån Felix. Han har börjat lite grann och kunna ta små steg ibland och inte bara hoppa fram. Fast han går i sidled och baklänges :)

 I morse tänkte vi (jag mest) att vi skulle ta lite Lucia inspirerade bilder. Det var inte det lättaste ska jag säga! Struten for åt alla håll, ljuset åkte i backen flera gånger så batterierna for åt alla håll och kanter! 
 Jag skrattade så tårarna sprutade men det gjorde inte Fabian. Han gäspade, försökte dra av struten och önskade att allt var över!
Gäääsp

 Fick vara snabb som attan för att hinna innan struten trillat av. Söt som få är han då så det är omöjligt att inte få en bra bild :)



 Dom här tomtarna har hängt med länge länge...Jag fick dom när jag var liten av min dagmamma. Kommer inte ihåg om det var -73 eller -75. Dom ser lite småläskiga ut men nu har dom hängt med så länge att det är ett måste och ha dom framme. Börjar nästan bli antikvärde på dom dom har ju fyllt 40 år, eller gör snart annars i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar