Summa sidvisningar

lördag 28 december 2013

Kråkan och flugan, så jäkla kul!

Two-in-one
 Hittade lite gamla bilder från sommaren -09. Vi skulle åka och bada vid sjön Tansen i Grycksbo.
Robert hade glömt sina badbyxor så Fanny och Felix skulle springa upp och hämta dom.
Såhär såg dom ut när dom kom ner med dom :)
Kråkan och flugan
Våra grannar som vi hade då, Andreas och Linda och jag brukade retas lite med Robert. Han har en liten skinngrej på ryggen som vi kallar för kråkan.
Lite för att den typ ser ut som en snorkråka som man sprättat iväg och den fastnat där.
Den här dagen när vi låg och solade jag, Linda, Andreas, Robert och kråkan så kom det plötsligt en liten fluga och landade rakt på kråkan!
Jag lyckades få det på kort och jag blir så full i skratt varje gång jag ser den HAHAHA

Vi tänkte att man kunde börja skriva barnböcker om Kråkan och Flugan och deras äventyr dom var ute på. Tanken finns fortfarande kvar, Kråkan likaså :) Flugan är ute på egna äventyr!

                                              Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar