Summa sidvisningar

fredag 6 december 2013

Idol final

 Vi kollar Idol finalen. Fabian somnade 18:30, han har inte sovit så mycket idag. Har gått bättre att få i honom penicillinet med krossade tabletter och fruktpure.
Han badade på kvällen, ska bli så skönt i andra lägenheten med riktigt badkar. Han plaskar och stänker som bara den i sin lilla balja. Satt i så länge att vattnet nästan blev kallt :)
 Jag kan bara inte kolla mig mätt på den här söta lilla killen. Nu vaknade han och är superpigg, har ju sovit 2½ timme. Han ville nog inte missa finalen av Idol.
Om inte jag och Robert varit så korkade hade vi kunnat haft Idol George som sångare på Fabians dop då hans Gudmor Elin känner honom. Det blev en liten missuppfattning när jag sa till Robert att Elin hade en kompis som kunde sjunga. Han trodde jag menade min Elin :)
Han kanske kan sjunga när vi förnyar våra löften och gifter oss i kyrkan sen :). Det är något som vi verkligen vill göra.
Men det är ett tag dit. Vi har det som mål när vi kommit tillbaka i den form vi var innan jag blev gravid.
 Jag har totalt tappat både ork, lust och energi för träning. Ja tid med...Han är ju inte nöjd att ligga i vagnen som när han var liten och var med på gymmet. Önskar så att jag kunde hitta min lust och energi som jag hade i somras.
 Just nu går Fabians hälsa och träning i första hand och min sist.
Robert och Fabian busar och jag bara älskar hans söta skratt. Det får en verkligen att må bra och bli glad själv.
 Snart fortsätter Idol. Vi håller nog på Kevin, inte för att han sjunger bäst för det tyckte jag att Erik och George gjorde. Kevin verkar vara en sån lugn, snäll trygg kille och har fått så mycket glåpord för att han råkar vara omtyckt. Just därför håller vi på han.
När Fanny skulle åka till Spanien i somras packade hon ner lillebror i väskan :)
                                                                 Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar