Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

Idag ska Fabian på sin första hockey match

 Fabian startade dagen med att sprida haklappar i hela lägenheten. Fortsatte sin runda med att bevisa för mig att man visst kan öppna lådorna i köket och ta ut saker trots att jag gjort en "spärr".

 Jag kunde inte låta bli att prova min nya locktång. Svårt att locka bak själv men det blev väldigt fina lockar tycker jag.

 Idag ska vi till Leksand på hockey. Inte för att heja fram Leksand, dom möter nämligen Färjestad och vi har fått gratis biljetter av vår hyresvärd Masmästaren. Blir första matchen någonsin för Fabian och han ska få ha sin FBK tröja som hans mormor stickat till honom.
Tar såklart kameran med så fler bilder kommer efter matchen. Rasmus, Fanny och Felix ska också vara med.

2 kommentarer:

  1. Ja de där rackarungarna kan de :) Här hemma kan grabben öppna barnspärrarna på köksskåpen...

    Du passade bra i lockar, blev kanonfint!

    Sett i flera inlägg att vi har lika smak till barnen, då våra grabbar har lika kläder, lika nappar m.m :)

    Gott nytt år!
    Kram Mia, mamma till den andra Fabian

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Va kul att vi har samma smak även på kläder och inte bara namnet på våra killar :)
      Kram och gott nytt år till er!

      Radera