Summa sidvisningar

fredag 6 december 2013

Farmor och farfar på besök


 Det börjar bli tomt i både kyl och frys här hemma. Skulle försöka få ihop en middag tills Robert kom hem på ingenting...

Fabian åt gröt med bestämd min





 Den hoppande terroristen hjälpte mig som tur var i köket. Han inventerade skåpet i köket medan jag försökte tänka ut vad vi skulle äta.


Fabian tyckte vi skulle göra nån smarrig blandning av skor och dressing
Kokta morötter med pressad vitlök och persillade är så himla gott


 Vi lyckades till slut få till en riktigt god middag. Älgfärsbiffar med kantarellsås och morötter blev det. Det räckte så farmor, farfar och Håkan också fick mat.
Roberts bror Håkan var med för att fixa vår dator som är helt kass.
Fabian tar ett snack med farfar



 Fabian blev lite arg på farmor for att hon försökte att få i honom sitt penicillin. Det är ett elände att få i honom det. Han har ju så svårt att svälja vätska och den här smakar dessutom bajs!
Har ringt vårdcentralen nu på morgonen och ska höra om det finns något annat sätt att ge honom det. I morse kräktes han upp allting. Tänkte om man kanske kan få tabletter man kan krossa och blanda med nån fruktpure´.
Vi har haft en natt igen med dålig sömn. Jag tycker så synd om honom, min lille skrutt.
                                             



                                                   Kram Cathrine och Fabian <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar