Summa sidvisningar

lördag 7 december 2013

Har verkligen världens bästa man

Fick både sovmorgon och frukost av min älskade man i morse

 Satt och kollade på lite gamla kort medan Fabian sov. Jag önskar så att vi kunde komma igång med träningen tillsammans igen! Men tiden finns inte.
JAG tycker att det är jobbigt när Robert jobbar så sent på dagarna, vad ska då inte han tycka.
 Nu när Fabian sover så dåligt på nätterna finns det absolut ingen ork till någonting mer än att hålla sig vaken...
 Robert är verkligen min klippa. Han kommer alltid med uppiggande ord och snälla kommentarer. Jag hoppas innerligt att han får ledigt på onsdag och kan följa med till läkaren med Fabian. Jag kan bli så himla ledsen, då bara gråter jag så orkar jag inte ens fråga om något eller kan knappt prata alls.
 I morgon ska han få sovmorgon och frukost av mig för då är han ledig.
Julafton för två år sen
 Vi kommer aldrig någonsin falla tillbaka där vi var. Så fort vi har tid tillsammans så rör vi oss ihop. Jag älskar att vara med honom. Allt blir kul med Robert, han är verkligen min livskamrat. Finns ingen i världen som jag kan skratta så mycket med som honom....eller gråta för den delen.
 Fabian får oss alla i familjen att skratta, han är en riktig liten knasboll. Vi ska klä på oss och gå en sväng. Robert jobbar som vanligt.

                                                       Ha en skön lördag Kram
Här hade vi precis fått reda på att vi skulle bli föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar