Summa sidvisningar

måndag 4 november 2013

Trotsa regnet

Idag har det verkligen varit en mörk, tråkig, regnig dag.
Jag och Fabian bestämde oss för att gå hem till hans storasyster Elin med lite bebiskläder.
De blev en bra promenad. Jag glömde dess värre att slå på runkeeper när jag gick dit.
Är närmare en mil fram och tillbaka från oss till henne.
Har nästan alltid Runkeeper på när jag är ute och går. Mest för att se hur långt jag gått.
Brukar försöka att få till en mil om dagen. Sista månaden har de varit dåligt med promenader. Förkylningarna har avlöst varandra här hemma.
Men nu kändes de bra igen.
På hemvägen mötte vi grannen Lena och stod och pratade med henne en stund.
Fabian som inte brytt sig alls förut har helt plötsligt blivit rädd för dammsugaren. (Den syns väl allt för sällan) 
Idag testade jag att sätta på honom sina hörselkåpor.
Då gick det så bra att man till och med kunde jaga dammsugaren!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar