Summa sidvisningar

onsdag 20 november 2013

Tomt kylskåp och långa dagar

Fick ett mess av Robert i morse att han fått ryggmassage hela natten. Han tyckte det var JÄTTEmysigt!
Tror inte han menade det riktigt. Fabian sover nästan aldrig i vår säng då både han och vi sover bättre när han ligger i sin.

Nu är han så himla förkyld och hade svårt att sova så då fick han ligga mellan oss för där somnade han (med betoning på HAN)
Kan inte begripa hur nån sån liten kan ta sådan stor plats! Han skulle behöva en 180 säng själv!

Måste säga att jag tycker Fabian är alldeles fantastisk. Trots att han är sjuk orkar han först ge sin pappa "massage" hela natten sen "hjälpa" mig plocka i och ur diskmaskinen.

Vårt kylskåp gapar helt tomt. Det är lite jobbigt ibland när Robert jobbar så långa dagar. Idag slutar han inte förrän kl 19 och då går han hemifrån strax efter 07 varje morgon. Vanliga dagar är han hemma i 18 tiden. Sent nog bara det.

Får ta en liten promenad till affären med Fabian och köpa det viktigaste.
Lyckades få till en god frukost i morse i alla fall.

Nu ska jag fortsätta att ringa runt och se om jag får tag i någon som vet något om Fabian magnetröntgen. Ringde som en tok igår med men ingen kunde ge mig nåt svar då. Imorgon är det två veckor sen vi gjorde röntgen.
Vill ha ett svar nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar