Summa sidvisningar

lördag 23 november 2013

Tidig uppstigning

I morse var det Roberts tur att få sovmorgon. Vi brukar turas om på helgerna och sova en morgon var. Nu ska visserligen Robert jobba på muséet idag men börjar inte förrän klockan 11.

Fabian tyckte att 05:40 var en bra tid att stiga upp idag.
Nu är klockan 07:50 och han har efter lite bus och Morgongymnastik somnat om bredvid mig här i soffan.
Så här sitter jag nu klarvaken och tittar på bröderna Fluff.

Det jag älskar mest med Robert är att han alltid är så omtänksam. Han ger komplimanger varje dag och tackar mig för att jag tar hand om vårat hem.
Känner mig så älskad av honom och älskar lika tillbaka. Fast jag är inte lika bra på att ge komplimanger som han.
Måste skärpa till mig på det!

Jag och Fabian ska ta det lugnt idag med. Han är fortfarande jätteförkyld men ingen feber. Vi går nog bara ner till muséet och säger hej till Robert som vi brukar när han jobbar.

Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar