Summa sidvisningar

onsdag 20 november 2013

Sjukstuga och storhandling

Stackars lilla Fabian, han är så snorig och febrig.
Ville inte ta med honom till någon affär när han inte mår bra.
Det är tur att han har en mormor som kommer direkt man ber om de.
Hon kom hit så jag kunde ta bilen och åka och handla så jag kan ha maten klar när min älskade man kommer hem från jobbet.

Älskar att handla på Willys. Idag blev det fem matkassar och ett paket blöjor för 729:- det kallar jag billigt!

Har varit lite knasigt med sömn för Fabian idag. Så fort jag lägger honom vaknar han och vill inte sova mer. Enda sättet att få honom och sova var i mitt knä när jag sitter i Roberts fåtölj.
Får väl passa på att mysa lite extra bara. Lilla plutten <3

1 kommentar:

  1. Ont i öronen kanske, om det är därför han inte vill ligga ner?!

    SvaraRadera