Summa sidvisningar

lördag 9 november 2013

Mina barn och familj

 Här är jag i 6e månaden med Fabian och var redan riktigt less på att vara gravid.
 Mina fina tjejer <3 Fanny till vänster och Elin till höger.
 En alldeles normal bild på Fanny och Robert, här var vi ute och firade hennes 17 årsdag. Vi brukar alltid gå ut och äta med den som fyller år så dom får en egen dag utan syskon med.
 Dom här stenarna fick jag av Elin och Fanny nån vecka innan jag hade datum för Fabian. Fick dom och ett par jättesöta små jeans till lilla Fabbe och så en ananas som skulle sätta igång värkarna. Den hade dålig effekt tyvärr då han kom 15 dagar sent...
 Här är Fabian lite drygt en vecka. Hyttar med fingret bestämt redan då!
 Fabian med största brorsan Rasmus
 Fabian och största syrran Elin.
 Liten FBK:are. Fabians pappa är ett stort fan av Färjestad. Det var han som fick bestämma namnen på Fabian. Det blev Fabian Benjamin Kasper (FBK) Wickström, inte helt otippat.
 Liten Fabian myser med mormor <3
 Fabian med brorsan Felix.
 FBK kostymen på!
 Stilig kille på väg upp till grannarna på nyårsmiddag.
 Inte det lättaste och få med alla 5 på en gång, Fabian blev en suddig fläck haha
 Fabian med gammelmormor. Hon är så snäll men minnet börjar svika. Hon är 85 år nu. När jag tog den här bilden satt vi och pratade om hur länge sen det var vi sågs allohop. Mina mostrar och alla kusiner. Jag sa att sist var nog när du fyllde 80 till mormor.
-Nä säger hon.
-Nähä säger jag, har vi setts efter det?
-Ja men jag har ju inte fyllt 80, säger mormor.
Jag börjar tänka om det är jag eller hon som är snurrig. Kom fram till att min mamma är 67 så då kan mormor omöjligt vara 70 :) Söta lilla mormor
Min morfar gick bort -95 i en hjärtinfarkt i hemmet. Vi hade varit och hälsat på på dagen, jag Elin och Rasmus.Fanny låg i min mage då. Han var hur pigg som helst då och på kvällen dog han.
Det här är min bror Jerker han är verkligen en toppen bror. Älskar hans familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar