Summa sidvisningar

onsdag 13 november 2013

Ibland är barnen extra fina

 Man tycker ju såklart alltid att ens barn är fina. Men, ibland är dom alldeles speciellt vackra.
Som när det vankas bal och student.
 Elin var den första att gå på bal. Tyvärr kommer jag inte åt dom finaste bilderna då vår dator är totalt kaos :(
Men man ser ju att dom är snygga ändå <3
2008 hade Elin sin bal, det var när hon skulle gå ut 9:an. Vi hade måttbeställt klänning och hon hade valt färg och modell själv. Åh hon var så vacker så jag grät (jag gråter jämt säger min familj)
Vi hade bokat tid hos frisör för smink och håruppsättning och hon fick vara ledig från skolan hela dagen tack vare det. Elin är en väldigt lång tjej på 180 cm så hon hade inte så höga klackar på sina skor, hon var ju redan lång :)
Bal 2010
 Rasmus ville inte alls gå på bal. Vi fick näst intill muta honom att gå. Stiligare kille får man nog leta efter!
 Den här bilden älskar jag. Det är min kusin Petra som tagit den. Så himla avslappnad och fin bild. Rasmus har sen han var liten hatat att vara med på bild. Petra tog alltid kort så han nästan sprang och gömde sig när han såg henne. När hon väl fick ta kort såg han skitsur ut haha.
Just den här bilden är nog den första och enda hon fått på honom med ett litet leende faktiskt :)
Student  2013
 Det här är från i våras när han tog studenten. Har nog aldrig varit så stolt i mitt liv. Är självklart stolt över alla, men just känslan man kommer ihåg när man själv tog studenten. Det hänger lycka i luften alla är så otroligt glada och det är så mycket känslor i luften.
Gissa om jag grät då!! Han var så stilig och lycklig hela han.
Bus under äppelträdet  2013
 Den här bilden strålar också lycka. Den är innan vi skulle ner till kyrkan på Fabians dop.Fanny gillar den säkert inte men hon har sagt att jag får lägga ut vad som helst :)

 Fannys finaste balbilder kom jag tyvärr inte åt.
 Hon var så velig när hon skulle vara med på bal. Ena dagen skulle hon vara med andra inte... Hon hade jättesvårt att hitta klänning. Vi kollade på nätet hela tiden och i den enda butiken här i stan som sålde balklänningar men hittade ingenting som passade henne.
Sen en dag åkte vi till Borlänge för att kolla i butiken där om det fanns några klänningar.
Där hittade hon sin drömklänning! Tack och lov och till bra pris dessutom ;)
En tjej som sommarjobbade på mitt jobb skulle göra Fannys smink och jag skulle fixa hennes hår.
Resultatet blev väl toppen!
Fanny är också en lång tjej på 176 cm. Hon var strålande vacker <3
Bal  2011
 Felix den "lilla" snyggingen på 187 cm ville först inte heller gå på balen. Han ville inte dansa. Pratade med hans mentor som sa att man behövde inte alls göra det om man inte ville och då ville han gå.
Det visade sig efter balen att han hade dansat nästan mest av alla där. Tänk så man kan ändra sig :)
Han var så stolt efteråt och sa att det var den roligaste kvällen han varit med om. Han var så glad att vi stått på oss och fick honom att gå till slut. Fina, fina Felix <3

Bal  2013

Fabian är en liten snygging han med minsann. Här finklädd på midsommar med sin minst lika vackra mormor

1 kommentar:

  1. Hahaa du jag mutade faktiskt Rasmus med snus och 100kr för att han skulle gå på balen. Däremot minns jag inte om han fick det av mig nån gång :)

    Elin

    SvaraRadera