Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

Hos farmor och farfar

 Jag och Fabian busade lite i bilen medan Robert gick in och köpte lotter till sin pappa.
 Ja och jag ser att jag måste börja använda nästrimmer! Robert lade ut en bild på facebook idag efter att jag epilerat benen. En stor hög på golvet! Fast den var faktiskt inte lika stor i verkligheten. Den var större! Ska lägga upp bild på den och min status uppdatering jag gjorde i morse. Det roliga är att när Robert skriver tokiga saker jag gjort eller sagt så är det ingen som tror på honom haha. Jag vill ju inte framstå som en dåre så jag kommer aldrig erkänna att det är som han säger eller visar heller.
 Fabian började med att äta när vi kom till farmor och farfar.
 Det var inte bara Fabian som var sugen på mat heller :)

 Farfar skrapar lotter, som dess värre inte gav någon vinst.
 Fabian fick en puss och present av farfar Leif.
 Det var en Engelsk buss och taxi som dom handlat åt honom när dom var i England på en liten semestertripp.
 Fabian och farmor Kathryn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar