Summa sidvisningar

fredag 15 november 2013

Fotbollskväll och fredagsmys

Fabian har sovit middag i snart tre timmar. Jag har hunnit vila själv, vi har lagat mat och ätit under tiden.

Inte undra på att han är trött. Han tar sig fram överallt med nya gåstolen och upptäcker nya ställen att riva i.
Idag hittade jag han i köket där han höll på att inventera i sopsorteringen.
Han såg lite barsk ut och gav mig onda ögat när han blev påkommen och dessutom fotad.
Älskar att se honom riva runt i allt och hoppa omkring.
Det bara strålar om honom och lyser bus i ögonen.


Dumma mamma låt mig vara!


 Idag gjorde/gör vi något vi inte gjort sedan vi var i Varberg på semester. Dricker vin till maten! Vi är sämst i världen på att dricka alkohol och jag älskar det. När vi väl tar nåt glas är det så himla gott och känns superlyxigt.
 Blir ju fotboll på TV:n vi ska kolla på och nåt glas till det kanske :) Gott var det

 Igår var Rasmus hit och sparkade lite boll med honom det är det roligaste Fabian vet. Med nya gåstolen han har nu går det mycket bättre då den är öppen och han kan komma åt bollen med sina egna fötter.

Sötnosen <3

 Fabian har fått en ny leksak/träningsredskap. Han gillar den inte så värst. Det blir jobbigt för honom att hålla upp huvudet. Men det är just lite därför vi köpt den. Han måste träna upp musklerna där mer. Vi kör en kort stund i taget, sen blir det längre och längre stunder ju starkare han blir.

Ljusen brinner för finaste Manne idag med <3
Ha en skön fredagskväll <3

2 kommentarer:

  1. Nu måste jag kommentera. Jag ÄLSKAR din blogg och den gör mig tårögd av glädje. ÅH vad du är bra på att förmedla. <3 Tusen hjärtan och trevlig helg fina Cathrine. Kramar MiaD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Mia <3 massa kramar tillbaka och ha en skön helg!

      Radera