Summa sidvisningar

tisdag 5 november 2013

Fabians gudmor BL Elin

När Robert var med i Biggest Loser hade Elin en stor roll i våra liv.
Det var genom henne som jag fick veta att Robert blivit sjuk och låg på lasarettet. Hon uppdaterade mig att han blev bättre så jag kunde känna mig lugn.
Vi fortsatte att hålla kontakten även efter BL. Elin är en sån otroligt fin människa, ända utifrån och in.
Hon har ju verkligen varit med på våran resa från början och var den första vi båda tänkte på när de blev tal på gudmor. Det var så roligt under dopet. Fabian somnade och sov sig genom hela ceremonin. Det blev väldigt tungt för Elin att stå och hålla i en sovande Fabian.
Älskar bilden som min kusin tagit där Fabian hänger och sover i prästens famn efter att ha fått vatten i huvudet.
Han märkte inte ens det :)
Hon jobbar väldigt mycket men brukar ändå ta sig tid och komma och hälsa på oss med jämna mellanrum. Det är så bra när hon kommer för hon älskar loppisar precis som vi så det är aldrig nåt snack om vad vi ska göra :)
Finaste Elin vad vi är glada att ha dig i vårt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar