Summa sidvisningar

onsdag 27 november 2013

Avskyr att visa "hönan"

 Ja då var "hönan" nytvättad då. Kändes nästan onödigt då hon knappt är använd. Ska iväg och ta cellprov.
Jag fattar inte men jag tycker det är as jobbigt och ångestfyllt att lägga upp sig och blotta sig på det viset.
 Det är nästan så jag frågat om det gått bra om jag kunnat kräkts ur ungarna istället för att ha ett helt team som sitter och glor rakt in i det heligaste.

 Skulle ha ringt och bokat tid för att kolla upp bröna med.Dom börjar bli så långa så jag kan nästan bara rulla dom över vägen då vi bor mitt emot lasarettet. Jag är expert på att "glömma" bort sånt som känns lite jobbigt.
 Lägger ut lite andra bilder, då det kan bli lite konstigt om jag skulle lägga ut bilder på dagens händelser.

 Höna, snippa, kussimurra, slida eller släde som Elin sa när hon var liten. När jag jobbade natt och det var kalla nätter brukade vi fråga varandra innan man slog på stjärtvärmen om den ville ha kokt höna.
Kärt barn har många namn.
Synd för Robert att han jobbar till sent ikväll, annars han han kunnat få sig en ren höna kanske ;)
Fast han får inte titta på henne!
Det är säkert såna här inlägg som mina barn vill läsa. Om mammas höna haha. Mamma skojar bara, har ingen lorthöna.

2 kommentarer: