Summa sidvisningar

onsdag 30 oktober 2013

Robert

Robert är den absolut roligaste jag vet!
Vi träffades på en kryssning.
En kompis till mig skulle åka på kryssning med sitt jobb och jag fick haka på.
Robert fick haka på sin kusin som jobbade tillsammans med min kompis.
Vi bodde ju i samma lilla by så vi hade ju hejat och pratat lite så vi visste vilka vi var.
Jag hade dessutom jobbat med hans mamma i flera år och hört ganska mycket om Robert. På gott och ont ;)

Robert vägde runt 180 kg och är väl inte den tystaste människan direkt.
Han syntes och hördes mycket väl!
Vi åkte buss till Stockholm och de blev lite fest och kul på bussen ner.
Vi var tidiga till båten så vi gick till en bar i närheten innan.
Jag och Robert hamnade bredvid varandra och jag satt innerst.
Varje gång jag va tvungen att gå på toa eller som jag gjorde på den tiden, gå ut och röka fick jag lov att hasa mig över han då han vägrade flytta sig.
Han tuffade på sig efter några öl och tog tag i mina höfter när jag skulle förbi.
De hände nåt där. Blev alldeles varm i kroppen av att känna hans händer.
Väl på båten tappade vi bort varandra en stund.
Jag kom på mig själv efter kolla efter honom hela tiden.
Till slut råkade vi på varann igen och han tog tag i mig och gav mig världens kyss!!
Pang sa de!! Jag va tokkär!
Slutade med att jag "sov" i hans hytt. Jag hade ett förhållande då som va på upphällningen.
Dagen efter va jag så bakis att jag låg och kräktes hela vägen hem i båten.
(Om barnen läser) mamma fick magsjuka på båten och Robert var så snäll och hjälpte mamma där då!
Piggnade i och tog mig upp och bussresan hem gick bra, även om jag sov större delen.
Jag tog mod till mig och gav Robert en kyss på bussen.
Jag blev alldeles pirrig av honom och nervös!
I början av vårt förhållande pratade jag bara tok som en nervös dåre hela tiden.
Ett under att han stod ut och inte drog!
I och för sig hade han sagt till sin kusin att han inte var kär utan skulle passa på att ligga lite. (I mammas soffa, om barnen läser)
Nu vaknade Fabian så fortsättning följer  :)

8 kommentarer:

  1. Jag är glad att ni har bytt soffa!

    /Din sötaste dotter (inte Fanny)

    SvaraRadera
  2. Läser med ett stort leende på läpparna!!

    SvaraRadera
  3. Haha..det var väl en jefla tur du hängde med oss på resan:-D Kul att du bloggar, man blir så berörd av allt du skriver.. Ni har då världens sötaste kille och jag håller tumarna att allt ska gå bra <3 kraaaam Jenny T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! Ja de va väl en jäkla tur de :) Kram på dig!

      Radera
  4. Kärlek är fantastiskt!!! Det är också ni <3

    SvaraRadera